Όσοι δεν βρίσκονται στον επίπλαστο κόσμο της υλικής ευδαιμονίας και μακαριότητας (κοινώς αποχαύνωσης) θα γνωρίζουν πως τα ΜΜΕ διαμόρφωναν και εξακολουθούν να διαμορφώνουν την κοινή γνώμη ανάλογα με τα συμφέροντα του εκάστοτε ισχυρού. Όμως η προπαγάνδα που ασκούν έχει δύο επίπεδα:
Πρώτο επίπεδο
Το πρώτο επίπεδο είναι το αμετάβλητο και το σημαντικότερο, διότι δεν επηρρεάζεται από πρόσκαιρα συμφέροντα ή απρόοπτα περιστατικά. Έχει αναλάβει την διαμόρφωση της αντίληψης των πολιτών σύμφωνα με το φιλελεύθερο μοντέλο της Πολυπολιτισμικότητας και της Πολυφυλετικότητας, τον συστηματικό μηδενισμό των αξιών του ανθρώπου και την προαγωγή ιδανικών αισχρών και εφήμερων. Υπενθυμίζει συστηματικά στον πολίτη πως σκοπός της ζωής του είναι η συγκέντρωση χρημάτων για να τα καταναλώνει. Κατάργηση της αληθινής διαφορετικότητας και εξίσωση των ανθρώπων, βλάκες με έξυπνους, ηθικοί με διεφθαρμένους και κλέφτες με νομοταγείς, γιατί τους ενώνει ένας σκοπός : Ο καταναλωτισμός. Οι πολίτες δεν έχουν άλλη υποχρέωση από αυτή της κατανάλωσης, γι' αυτό και δεν χρειάζεται να ξεχωρίζουμε τους ανθρώπους σε ανώτερους και κατώτερους, αφού και ο βλακωδέστερος μπορεί να καταναλώσει εξίσου καλά με τον ευφυέστερο! Στο πρώτο επίπεδο λοιπόν, επιχειρείται η ψυχική και νοητική προσαρμογή των πολιτών στο καπιταλιστικό σύστημα και η αποκοπή τους από τις παραδόσεις γενεών και γενεών, με τις οποίες δένονται οι άνθρωποι με την φυλή τους.
Τα μέσα για την έμμεση προώθηση αυτών των αντιλήψεων και ιδεών, αποτελούν οι τηλεοπτικές εκπομπές και τα λεγόμενα "σήριαλ" που παρουσιάζουν την μικρογραφία μίας κοινωνίας που δεν έχει κανένα απολύτως κοινό με την παραδοσιακή κοινωνία του λαού μας, αλλά με το επίπλαστο περιβάλλον στο οποίο προσπαθούν να μας εντάξουν.
Τα τελευταία χρόνια πολλές τηλεοπτικές εκπομπές καλούν ανθρώπους που δεν έχουν κοινή καταγωγή μεταξύ τους. Επί παραδείγματι, από τους δέκα οι τέσσερις θα είναι Έλληνες, ο πέμπτος θα είναι Αλβανός, ο έκτος θα είναι Ουκρανός, ο έβδομος Πακιστανός κ.ο.κ.
Παρακολουθούμε την μεταξύ τους συμβίωση, παρατηρούμε τις όποιες διαφορές τους και δίχως να το παίρνουμε είδηση, υποβάλλεται στο υποσυνείδητό μας η αντίληψη πως αυτή είναι η κοινωνία μας : Πολυφυλετική και πολυπολιτισμική. Κάτι το οποίο μέχρι προ δεκαετίας δεν υφίστατο στην ελληνική ομοιογενή κοινωνία και εισήχθη χωρίς λόγο και αιτία, την στιγμή που η κοινωνία μας σε σύγκριση με τα τωρινά δεδομένα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση, ευημερούσα, ομοιογενής και ακμάζουσα. Δυστυχώς την τελευταία δεκαετία, επιχειρείται η εκθεμελίωση της πατροπαράδοτης ομοιογενούς κοινωνίας, επί της οποίας θα θεμελιωθεί η πολυπολιτισμική που ήδη άρχισε να παρουσιάζει τα πρώτα σημάδια της, κυρίως στην Αθήνα : αύξηση της εγκληματικότητας, μείωση της ποιότητας ζωής, έντονες κοινωνικές συγκρούσεις, γκετοποίηση και μαρασμός ολόκληρων περιοχών και διάλυση του κοινωνικού ιστού. Επίσης σε διάφορα σήριαλ όλες οι ελληνικές οικογένειες έχουν μόνο ένα παιδί. Χωρίς να το αντιλαμβάνεται ο τηλεθεατής άμεσα, επηρρεάζεται από αυτές τις εικόνες που προβάλλονται συστηματικώς από όλα τα μεγάλα ΜΜΕ. Εκτός από το γεγονός ότι σ' αυτές τις οικογένειες εκλείπει η ομορφιά και το καθήκον της τεκνογονίας, παρουσιάζονται και τα χειρότερα παραδείγματα ανθρώπων : αγενείς, άναρχοι, χυδαίοι, διεφθαρμένοι, ανήθικοι και συμφεροντολόγοι, που μέσω ενός σκόπιμα κωμικού τρόπου προσπαθούν να εξαπατήσουν τους συνανθρώπους τους, έχουν ως σκοπό την μεγιστοποίηση του κέρδους ή την απόκτηση πολύτιμων αγαθών, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις αμφισβητείται ευθέως ο πατροπαράδοτος τρόπος ζωής, ο οποίος στιγματίζεται ως αναχρονιστικός και ξεπερασμένος, σε αντίθεση με τον νέο τρόπο ζωής που προβάλλεται ως εκσυγχρονιστικός και πολιτισμένος, απαλλαγμένος από τις παλαιές "ηθικιστικές" και "πρωτόγονες" αντιλήψεις. Κατά συνέπεια, στην θέση της ελληνικής παραδοσιακής και ομοιογενούς κοινωνίας, εδραιώνεται το πολυφυλετικό και πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Στην θέση της παράδοσης εδραιώνεται εν ονόματι μιας αόριστης "προοδευτικότητας" ο φιλελεύθερος άναρχος τρόπος ζωής, αποκομμένος από τις ρίζες του λαού και στείρος από οτιδήποτε ουσιώδες. Στη θέση της πραγματικής διαφορετικότητας, των πολιτισμών και των ιδιαιτεροτήτων τους, προωθείται η πολτοποίησή τους με αποτέλεσμα ένα πολιτιστικό έκτρωμα που δεν παράγει τίποτα και ουσιαστικά εξαφανίζει όλους τους πολιτισμούς που δημιουργήθηκαν ως τώρα.
Δεύτερο επίπεδο
Το δεύτερο επίπεδο μεταβάλλεται και επηρρεάζεται άμεσα από τα πολιτικά και επιχειρηματικά συμφέροντα. Σ' αυτό το επίπεδο τα μεγάλα ΜΜΕ επηρρεάζουν την κοινή γνώμη σύμφωνα με τα συμφέροντα των πολιτικών παρατάξεων ή επιχειρηματιών που τους στηρίζουν. Εάν τα συμφέροντα μιας πολιτικής παράταξης συγκλίνουν με τα συμφέροντα των ΜΜΕ, τότε προβάλλονται όλα τα θετικά της παράταξης και αποσιωπώνται όλα τα αρνητικά. Εάν μια παράταξη προβεί σε μεταρρυθμίσεις ή υπερασπιστεί συμφέροντα που έρχονται σε ρίξη με τα συμφέροντα των ΜΜΕ ή με το προωθούμενο καπιταλιστικό σύστημα, τότε φροντίζουν να παρουσιάσουν τα σφάλματα αυτής της παράταξης, τα διογκώνουν και αποσιωπούν τα όποια καλά της.
Συνήθως, τα ΜΜΕ δεν αναφέρουν σκάνδαλα στα οποία εμπλέκονται μεγάλοι επιχειρηματίες, γιατί αυτοί είναι οι βασικοί χρηματοδότες τους. Γενικώς το δεύτερο επίπεδο αναλαμβάνει ζητήματα δευτερεύουσας σημασίας και αφορά την διαμόρφωση της γνώμης των πολιτών σχετικά με πολιτκές παρατάξεις.
Η προπαγάνδα σ' αυτό το επίπεδο μπορεί να στραφεί ανά πάσα στιγμή υπέρ ή κατά της ίδιας παράταξης και γίνεται κυρίως μέσω των λεγόμενων "έγκυρων" και "ανεξάρτητων" δελτίων ειδήσεων.
Αυτά είναι τα δύο επίπεδα της προπαγάνδας που χρησιμοποιούν τα ΜΜΕ και επηρρεάζουν έμμεσα και άμεσα την κοινή γνώμη των πολιτών και διαμορφώνουν την αντίληψή τους. Είναι οι κύριοι υπεύθυνοι για την προώθηση ιδεών που αποδομούν το έθνος μας και καταργούν τις αξίες του λαού μας. Είναι οι απόλυτοι υπεύθυνοι για την αποχαύνωση και παραπληροφόρηση των Ελλήνων. Εναλλακτικός και πιο ανεξάρτητος τρόπος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αποτελεί το διαδίκτυο και πρόκειται για ενεργητική (συμμετοχική) ενημέρωση, σε αντίθεση με την τηλεόραση που πρόκειται για παθητική ενημέρωση και υποβαλλόμαστε ευκολότερα στην προπαγάνδα του συστήματος.
Επίλογος
Αυτό θέλουν να το επιτύχουν, γιατί ένας ομοιογενής πληθυσμός χαρακτηρίζεται για την ομόνοιά του, την έλλειψη κοινωνικών συγκρούσεων, την εμπιστοσύνη και την συμμετοχή στα κοινωνικά δρώμενα. Αυτά προάγουν την ανάπτυξη και την ευημερία στην κοινωνία και το έθνος. Σύμφωνα με έκθεση που έγινε στην Αμερική (την πλέον πολυπολιτισμική χώρα) οι πολυπολιτισμικές κοινωνίες παρουσιάζουν έλλειψη σε όλα τα ανωτέρω, ακριβώς επιδή δεν είναι ομοιογενείς και υπάρχουν συνεχώς συγκρούσεις.
Ένα κράτος με ομοιογενή πληθυσμό, είναι σε θέση να υπερασπιστεί τα συμφέροντά και να χαράξει συγκεκριμένη πολιτική γραμμή. Με λίγα λόγια, η φυλετική και κοινωνική ομοιογένεια παίζει καθοριστικό ρόλο για μια δυνατή και ανεξάρτητη εθνική πολιτική. Πολλά κράτη κατέρρευσαν ή διχοτομήθηκαν λόγω εσωτερικών κοινωνικών προβλημάτων, παρά το γεγονός ότι είχαν σύγχρονο στρατό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου