Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΒΑΛΑΣ
Με αφορμή την επίσκεψη  ''ενός εντίμου προέδρου, ενός εντίμου κόμματος, μιας έντιμης κυβέρνησης'' που ακούει στο όνομα Ευάγγελος Βενιζέλος, η πατριωτική κίνηση Καβάλας, αποφάσισε διαμαρτυρία  με ένα πανό έξω από το ξενοδοχείο το οποίο θα μιλούσε στα κομματόσκυλα του.
Όμως οι εντολές από το βαθύ παρακράτος ήταν σαφείς. Να μην διαταραχτεί ο πρόεδρος του ''εντίμου κόμματος''.
  Έτσι όταν έφτασε ο πρόεδρος μας Τόνιος Κωνσταντίνος με ένα μέλος στον χώρο συγκέντρωσης ,δημιουργήθηκε ένταση σχετικά με το πανό, και είχαμε την προσαγωγή τους.
Και τελικά οι μόνοι που παρακολούθησαν  την ομιλία ήταν  τα γνωστά κομματόσκυλα της πόλης και των γύρω περιοχών.
Φυσικά αν αλλάξουν τα πράγματα όλους αυτούς δεν θα τους ξεχάσουμε διότι αυτοί είναι η αίτία που αυτή η ευλογημένη πατρίδα έχει καταρρεύσει.
 Είχαν όμως το θράσος το τοπικά σκουπίδια του ΠΑΣΟΚ να βγάλουν  και δήλωση.
 "φασιστοειδή, αγανακτισμένοι και αντιφρονούντες από το πιο βαθύ παρακράτος του παρελθόντος ετοιμάζουν προβοκάτσιες σε βάρος του Προέδρου του Κινήματος. "Τους ξέρουμε, δεν τους φοβόμαστε", τονίζουν και δηλώνουν εμπιστοσύνη στην κρίση και στη δύναμη του λαού."
Πασόκοι? Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί. Είστε το βαθύ  παρακράτος και ο κόσμος έχει πραγματικά σωστή  κρίση!
 Θα το δείτε άλλωστε και μόλις προκυρηχθούν εκλογές..
Με λίγα λόγια φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης
Kαι ενώ θα έπρεπε να είναι φυλακή ο  αρχικλέφταρος μιζαδόρος πρόεδρος σας προ 4ετιας για τις μίζες στα εξοπλιστικά, για την απόκρυψη της λίστας Λαγκάρντ, και για τις μίζες της SIEMENS  κυκλοφορεί ελεύθερος με την ανοχή του Σαμαρά(άλλο κάρο με πατάτες) χωρίς ντροπή και ''τσίπα''  και κάνει περιοδείες, και  φυσικά  και εσείς τα κομματόσκυλα τρέχετε από πίσω του για να γλύψετε κανένα κοκαλάκι.
Έχετε εξαθλιώσει τον Ελληνικό λαό και τον αναγκάσατε να τρώει από τα σκουπίδια,  να αυτοκτονεί '(πάνω από πέντε χιλιάδες)', και εσείς να  μιλάτε ακόμη για Πασοκ.Είναι η αλήθεια που σας πονάει αλλά δεν θέλετε να παραδεχτείτε.
Θα θέλαμε επίσης να αναφερθούμε στις 20.000 ανέργους της πόλης που ενώ θα έπρεπε εκεί να βουλιάζει ο τόπος από αυτούς, αλλά προτίμησαν την ζεστασιά της σόμπας.(έλα μωρέ που να τρέχουμε τώρα εκεί..)

Εντύπωση προκάλεσε ότι κατά την προσαγωγή του πρόεδρου  και του μέλους μας, το γεγονός αυτό καταγράφηκε σε δυο κάμερες, όμως οι "φρουροί"του Βενιζέλου εντελώς παράνομα εξανάγκασαν τους δυο δημοσιογράφους να σβήσουν το οπτικό και ηχητικό υλικό. τόση ''δήμιο-κρατία'' έχει ο πρόεδρος σας λαμόγια.
Θα τα πούμε σύντομα πάλι ''έντιμοι''

 προεδρος                                                                                                       γεν.Γραμματεας

ΤΟΝΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ                                                                   ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

Το όνομά μου είναι η Αγία Αλέξανδρος, ζω στα Χανιά και σήμερα είμαι ευτυχισμένη γυναίκα; Είπα στον εαυτό μου ότι οποιοσδήποτε Δανειστής δανείου που θα μπορούσε να αλλάξει τη Ζωή μου και αυτή της οικογένειάς μου, θα παραπέμψω οποιοδήποτε πρόσωπο που ψάχνει για δάνειο σε αυτούς. Αν χρειάζεστε δάνειο και είστε 100% σίγουροι ότι θα επιστρέψετε το δάνειο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί του και παρακαλώ να τους πείτε ότι ο Σάρον Βίβιαν σας ανέφερε σε εσάς. ηλεκτρονική διεύθυνση κα Betty Mabel μέσω: (betty.mabel227@gmail.com)

Unknown είπε...

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟ ΛΗΨΗ ΔΑΝΕΙΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΑΝΕΙΩΝ (R.M.L.C)

Γεια σας φίλοι!!! Το όνομά μου είναι ο Κρίστοφερ Νικολά. θέλω να μαρτυρήσω τον καλό δανειστή δανείου ο οποίος μου έδειξε φως μετά από το scammed από 5 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές του Διαδικτύου, όλοι υπόσχονται να μου δίνουν ένα δάνειο μετά από να με καταβάλουν πολλές αμοιβές που δεν αποφέρουν τίποτα και δεν ισοδυναμούν με θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά μου κέρδη και ήταν συνολικά 17.000,00 Ευρώ. Μια μέρα, όπως έβλεπα το διαδίκτυο που έδειχνε απογοητευμένος όταν συναντήθηκα μια γυναίκα μαρτυρίας που ήταν επίσης scammed και τελικά συνδέθηκε με μια νόμιμη δανειστή εταιρεία που ονομάζεται Betty Mabel Loan Service και email (betty.mabel227@gmail.com) όπου τελικά πήρε το δάνειο της, έτσι αποφάσισα να έρθω σε επαφή με την ίδια εταιρεία δανείων και στη συνέχεια τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω scammed από 5 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα, αλλά με φυσικά μου περισσότερο πόνο. Εξηγούμαι στην εταιρεία με το ταχυδρομείο και όλα μου είπαν ήταν να μην κλαίνω πια γιατί θα πάρω το δάνειό μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να έρθουν σε επαφή μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε ό, τι ζητήθηκε από εμένα και στο σοκ μου μου δόθηκε ένα ποσό δανείου 250.000,00 Ευρώ από αυτή τη μεγάλη εταιρεία (Betty Mabel Loan Service) που διαχειρίζεται η κ. Betty Mabel ένας Θεός φοβούμενος γυναίκα και εδώ i είμαι σήμερα ευτυχής γιατί αυτή η εταιρεία μου έχει δώσει δάνειο, έτσι έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρά στο διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειό μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως; ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε Αυτή η μεγάλη εταιρεία τώρα για το δάνειό σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: betty.mabel227@gmail.com είναι ευγενικό. παραμένω ο David Leonel ............

Unknown είπε...

Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

Γεια σας φίλοι!!! Το όνομά μου είναι η Σοφία Στεφανία. θέλω να μαρτυρήσω τον καλό δανειστή δανείου ο οποίος μου έδειξε φως μετά από το scammed από 2 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές του Διαδικτύου, όλοι υπόσχονται να μου δώσουν ένα δάνειο μετά από να με πληρώσω πολλά τέλη που δεν αποφέρουν τίποτα και δεν έφεραν κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά μου κέρδη και ήταν συνολικά 8.000 ευρώ. Μια μέρα που έβλεπα το διαδίκτυο ψάχνοντας απογοητευμένος όταν συναντήθηκα μια γυναίκα μαρτυρίας που ήταν επίσης scammed και τελικά συνδέθηκε με μια νόμιμη εταιρεία δανείου που ονομάζεται Betty Mabel χρηματοπιστωτική υπηρεσία δανείου και email (betty.mabel227@gmail.com), όπου πήρε τελικά το δάνειό της, γι 'αυτό αποφάσισα να έρθω σε επαφή με την ίδια δανειοδοτική εταιρεία και στη συνέχεια τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω scammed από 2 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα, αλλά φυσικά μου περισσότερο πόνο. Εξηγούμαι στην εταιρεία με το ταχυδρομείο και όλα μου είπαν ήταν να μην κλαίνω πια γιατί θα πάρω το δάνειό μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να έρθουν σε επαφή μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα ζητήθηκα από εμένα και στο σοκ μου μου δόθηκε ένα δάνειο ύψους 65.000,00 Ευρώ από αυτή τη μεγάλη εταιρεία (Betty Mabel Financial Loan Service) που διαχειρίζεται η κ. Betty Mabel God φοβάται γυναίκα και εδώ i είμαι σήμερα ευτυχής γιατί αυτή η εταιρεία μου έχει δώσει δάνειο, έτσι έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρά στο διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειό μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως; ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε Αυτή η μεγάλη εταιρεία τώρα για το δάνειό σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (betty.mabel227@gmail.com) είναι ευγενικός. Καλή τύχη.

Unknown είπε...

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΔΑΝΕΙΟΥ

Το όνομά μου είναι ο Alex Philip πολίτης της Πάτρας. Έχω scammed από 4 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές στο Διαδίκτυο, όλοι υπόσχονται να μου δώσει ένα δάνειο μετά από να μου καταβάλει πολλές αμοιβές που δεν αποφέρουν τίποτα και δεν έφτασε κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά μου κέρδη. Μια μέρα, καθώς έβλεπα το διαδίκτυο με δάκρυα στο μάτι μου, βρήκα μια μαρτυρία για τον άνθρωπο που επίσης εξαπατήθηκε και τελικά συνδεόταν με μια νόμιμη εταιρεία δανείων με την επωνυμία BETTY MABEL LOAN SERVICES (betty.mabel227@gmail.com), όπου πήρε τελικά το δάνειό του, γι 'αυτό αποφάσισα να έρθω σε επαφή με την ίδια δάνειο και στη συνέχεια τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω απαχθεί από 4 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα παρά να μου προκαλέσουν περισσότερους πόνους. Εξηγούμαι στην εταιρεία με το ταχυδρομείο και όλα μου είπαν ήταν να μην κλαίνω πια γιατί θα πάρω το δάνειό μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να έρθουν σε επαφή μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα μου ζητήθηκε και μου δόθηκε δάνειο ύψους 270.000,00 ευρώ από αυτή τη μεγάλη εταιρεία (BETTY MABEL LOAN SERVICES) που διαχειρίζεται ο κ. Gary Mark και εδώ είμαι ευτυχισμένος γιατί το δάνειο BETTY MABEL ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ μου έδωσε ένα δάνειο, έτσι έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρά στο διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειό μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε με τις υπηρεσίες δανείου BETTY MABEL LOAN τώρα για το δάνειό σας μέσω email: betty.mabel227@gmail.com

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΔΑΝΕΙΩΝ ΒΕΤΤΙΜ
Email: betty.mabel227@gmail.com

Unknown είπε...

Υπόσχομαι να μοιραστώ αυτή τη δήλωση δανείου λόγω του Θεού ευνοεί στη ζωή μου

Χαίρετε,

Είμαι Maria Carols, που ζει σήμερα στη Θεσσαλονίκη. Είμαι σήμερα μια χήρα με τέσσερα παιδιά και έμεινα σε οικονομική κατάσταση τον Μάιο του 2015 και έπρεπε να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω τους λογαριασμούς μου. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων τόσο ιδιωτικές όσο και εταιρικές, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες μείωσαν την πίστωση μου. Αλλά όπως ο Θεός θα το είχε, εισήγαγα σε μια γυναίκα του Θεού έναν δανειστή ιδιωτικού δανείου ο οποίος μου έδωσε δάνειο 850.000 ευρώ και σήμερα είμαι ιδιοκτήτης επιχείρησης και τα παιδιά μου πάνε καλά αυτή τη στιγμή αν πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε επιχείρηση με παρακαλώ επικοινωνήστε με την κα Betty Mabel (betty.mabel227@gmail.com) για να εξασφαλίσετε ένα δάνειο χωρίς εξασφάλιση, χωρίς πιστωτικό έλεγχο, χωρίς συνυπογράφοντα με επιτόκιο μόλις 3% και καλύτερα σχέδια αποπληρωμής και χρονοδιάγραμμα. Δεν ξέρει ότι το κάνω αυτό, αλλά είμαι τόσο ευτυχισμένος τώρα και αποφάσισα να αφήσω τους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα γι 'αυτήν και επίσης θέλω ο Θεός να την ευλογήσει περισσότερο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του. betty.mabel227@gmail.com