Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Οθωμανική τηλεοπτική προπαγάνδα Γκεμπελικών διαστάσεων! (πρόσφατη ανάλυση)

Μέχρι σήμερα ξέραμε το Hollywood, μετά μάθαμε το Ινδικό Bollywood. Κυρίες και κύριοι, θα πρέπει να σας ενημερώσουμε πως η ανθρωπότητα έκθαμβη ανακαλύπτει πλέον το και το τουρκικό Ottoman-wood

Τηλεοπτική τουρκική υπερπαραγωγή για τον Μεχμέτ Φατίχ, δηλαδή για τον Μωάμεθ τον Πορθητή της… Ιστάνμπουλ, κατά τον νέο δήμαρχο Αθηναίων, πρόκειται να προβληθεί από το νέο έτος η οποία θα έχει 30 επεισόδια και θα κοστίσει 25 εκατομμύρια δολάρια!

Σύμφωνα με βουλγαρικό πρακτορείο ειδήσεων, οι τουρκικές τηλεοπτικές σειρές έχουν καταγράψει ρεκόρ πωλήσεων τον περασμένο χρόνο σε Ευρώπη, Βαλκάνια και Μέση Ανατολή – που είναι και κύριοι στόχοι της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής / ψυχολογικών επιχειρήσεων.

Με άλλα λόγια το, κατά Αχμέτ Νταβούτογλου «Στρατηγικό Βάθος» της Τουρκίας, δηλαδή ο πρώην Οθωμανικός χώρος, προσεγγίζεται με τον πλέον ύπουλο αλλά και αποτελεσματικό τρόπο, την μεγάλη οθόνη και την τηλεόραση.

Πιο συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο Φιράτ Γκιουλγκέν, διευθυντής της τουρκικής εταιρείας παραγωγών «Kalinos Holding», ένα επεισόδιο τουρκικής σαπουνόπερας κοστίζει μεταξύ 200.000 και 500.000 δολαρίων, από 30 έως 50 χιλιάδων που κόστιζε μέχρι πρότινος. Το 60% δε των πωλήσεων γίνεται προς τις χώρες της Μέσης Ανατολής.

Το δε κερασάκι στην τούρτα θα είναι η νέα σαπουνόπερα για τον Οθωμανό σουλτάνο Μωάμεθ τον Πορθητή της Κωνσταντινούπολης η οποία αναμένεται να προβληθεί το επόμενο έτος.

Θα αποτελείται από 30 επεισόδια με κόστος 25 εκατομμύρια δολάρια.
Επιπλέον, ο όμιλος διαθέτει 50 ακόμα εκατομμύρια δολάρια για μία ακόμα παραγωγή με το ίδιο θέμα.

Οι τουρκικές Ψυχολογικές Επιχειρήσεις και προπαγάνδα ή η τουρκική πολιτιστική διπλωματία, για να το πούμε πιο κομψά ώστε να μην ανησυχήσουμε την κοιμωμένη ελληνική πολιτική ηγεσία, καλά κρατεί.

Φυσικά κάθε σύγκριση με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι απλώς τραγική αλλά πολύ απλά άτοπη…

Γιατί πρέπει να πληρώνουμε τα τηλεοπτικά φαγοπότια της ΕΡΤ τόσο ακριβά; Εκτός κι αν ως ειρωνία προς τους χαμηλόμισθους πολίτες καλούν ηθοποιούς για να μας δείχνουν πως είναι να τρως σε περίοδο περικοπών και να παραμένεις χαρούμενος σε περίοδο γενικής κατήφειας.

Γιατί να πληρώνουμε κύριε υπουργέ την ΕΡΤ η οποία δεν προσφέρει κάποια αντίστοιχης λογικής ή καλύτερη και διαφορετική παραγωγή, ευρείας προβολής, για την Ελλάδα και το εξωτερικό, τη στιγμή που ιδιωτικοί σταθμοί αναλαμβάνουν πολύ καλύτερες παραγωγές;

Δεν είναι γελοίο; Εκτός κι αν σκέφτονται τα τηλεγλέντια καθώς και το «εθνικό ζήτημα» της Γιουροβίζιον να χρησιμοποιηθούν ως προϊόν προβολής του ελληνικού τρόπου διατροφής, διασκέδασης αλλά και λαδώματος της φέτας…

Υπενθυμίζεται πως ένα από τα δεκατρία μαθήματα για την εισαγωγή στη Ελληνική Διπλωματική Υπηρεσία είναι και το σχετικό για τον πολιτισμό (αρχαίο, βυζαντινό και σύγχρονο).

Θεωρητικά χρήσιμο… Αν οι παρελθόντες υπουργοί εξωτερικών, αλλά και ο νυν, θεωρούν ότι το μάθημα εισαγωγής στη Διπλωματική Ακαδημία που αφορά τον πολιτισμό, είναι απαραίτητο δεδομένου ότι διαθέταμε ή διαθέτουμε πολιτισμό, ο οποίος βέβαια συνεχώς συρρικνώνεται, τότε τι προσδοκάτε από ένα τέτοιο επιμορφωτικό στοιχείο;

Το επίπεδο φυσικά της ελληνικής τηλεόρασης, για τον καθένα ο οποίος έχει ζήσει έστω και έξι μήνες στο εξωτερικό και μπορεί να κάνει την παραμικρή σύγκριση, είναι εμφανές πως αντικατοπτρίζει την σήψη, την απαιδευσιά, την παρακμή και την ηλιθιότητα που χαρακτηρίζει κάθε μορφής νεοελληνικής «πολιτιστικής» εκδήλωσης του κράτους το οποίο θέλει να φέρει το όνομα «Ελλάδα».

Θα πρέπει να διδαχθούμε από τους γείτονές μας οι οποίοι μπορεί να έχουν δημιουργήσει ένα κράτος στο οποίο θα μπορούσες να του προσάψεις τα πάντα αναφορικά με θέματα καταδυνάστευσης των πολιτών του αλλά δεν παύει να είναι ΚΡΑΤΟΣ με όλη τη σημασία της λέξεως, και για τον λόγο αυτό γίνεται σεβαστό στην διεθνή κοινότητα…

Ελπίζουμε να έχει γίνει κατανοητό πως το τουρκικό τηλεοπτικό γιουρούσι στην Ελλάδα δεν έχει να κάνει μόνο με το ενδιαφέρον της πλοκής των παραγωγών ή με το κατά πόσο γοητευτικός είναι ο Ονούρ (ο οποίος θα γοητεύσει για ακόμα μία φορά το Ελληνικό κοινό ως Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής!) ή ο Μεχμέτ αλλά έχει να κάνει κυρίως με τον πολιτισμικό και πολιτικό εξοθωμανισμό της ελληνικής κοινωνίας, «μενού» το οποίο συνοδεύεται και με την κατασκευή τζαμιών, «εξομάλυνσης» των ιστορικών βιβλίων και τώρα τελευταία προσπάθειας ακόμα και αλλαγής του συλλογικού υποσυνείδητου της συντριπτικής πλειοψηφίας του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ η οποία γνωρίζει για παράδειγμα πως η Ιστανμπούλ λέγεται ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ… (βλ. σχετικό άρθρο που δημοσιεύτηκε στη Στρατιωτική Ισορροπία & Γεωπολιτική, τεύχος Οκτωβρίου με τίτλο “1001 Νύχτες” Τουρκική Σαπουνόπερα, “εργαλείο” ήπιας γεωστρατηγικής διείσδυσης)।).

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2011/01/blog-post_3392.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: