- Αλλαγή σκηνικού στη Θράκη με υπαναχώρηση ως προς την εκλογή Μουφτήδων!
Σε κανένα κράτος, ακόμη και σε ισλαμικό, δεν εκλέγονται οι Μουφτήδες. Ακόμη και στην Τουρκία, η οποία πιέζει την Αθήνα, οι μουφτήδες διορίζονται από την εκάστοτε κυβέρνηση!
Οι μουφτήδες πάντως δεν εκλέγονται πουθενά αλλού στον κόσμο, καθώς ως πνευματικοί ηγέτες αλλά και δικαστές διορίζονται και μισθοδοτούνται από το Δημόσιο, ενώ ακόμα και στην Τουρκία η εκλογή τους καταργήθηκε ήδη από το 1926!
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η ανάδειξη των θρησκευτικών και δικαστικών λειτουργών (των μουφτήδων) της μουσουλμανικής μειονότητας παύει να γίνεται με διορισμό από το κράτος, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα, κάτι που προανήγγειλε προ μηνός και ο Γ. Παπανδρέου από το χωριό Δημάριο της Ξάνθης.
Ωστόσο, η ανάδειξη αυτή δεν θα γίνεται με απευθείας εκλογή από τους ψηφοφόρους, όπως ζητεί επίμονα η Τουρκία και επανέλαβε πρόσφατα ο ίδιος ο Τ. Ερντογάν, αλλά έμμεσα, μέσω ενός εκλεκτορικού σώματος («επιτροπής επιλογής») 40-50 ιμάμηδων-θεολόγων, το οποίο θα προέρχεται από μια ευρύτερη λίστα υποψηφιοτήτων που θα υποβάλλονται στην περιφέρεια. Το αποτέλεσμα της εκλογής θα επικυρώνεται από το υπουργείο Παιδείας και στη συνέχεια θα εκδίδεται προεδρικό διάταγμα. Η θητεία των τριών μουφτήδων, Ξάνθης, Κομοτηνής και Εβρου, θα είναι πενταετής.
Σήμερα, πάντως, οι μουφτήδες δεν εκλέγονται πουθενά στον κόσμο, καθώς ως πνευματικοί ηγέτες αλλά και δικαστές διορίζονται και μισθοδοτούνται από το Δημόσιο, ενώ και στην Τουρκία η εκλογή τους καταργήθηκε ήδη από το 1926. Το ίδιο ισχύει και για τη σαρία, δηλαδή τον ιερατικό νόμο, η οποία σε ολόκληρη την Ευρώπη εφαρμόζεται μόνο στη Θράκη, δηλαδή σε ένα τμήμα της ελληνικής επικράτειας, όπως και στις ισλαμικές χώρες. Η τελευταία χώρα που την κατήργησε ήταν το 2001 η Γαλλία, η οποία αναίρεσε τη δικαιοδοτική αρμοδιότητα του γάλλου μουφτή στο νησί Μαγιό του Ειρηνικού.
Ο μουφτής, εκτός των θρησκευτικών του καθηκόντων, έχει και δικαστικά, που αφορούν κυρίως το κληρονομικό και οικογενειακό δίκαιο. Στο σημείο αυτό το νομοσχέδιο, σύμφωνα με πληροφορίες, προφανώς για λόγους ισορροπιών (και πιέσεων της Αγκυρας για αμοιβαιότητα με τα θέματα του πατριαρχείου) δεν κάνει το βήμα να καταργήσει τη σαρία, αλλά διατηρεί τον έλεγχο των δικαστικών αποφάσεων των μουφτήδων είτε από νομικούς συμβούλους της μουφτείας είτε από το Πρωτοδικείο. Στο παρελθόν, πάντως, η εμπειρία έχει δείξει ότι ο έλεγχος αυτός είναι μόνο τυπικός, αφού, όπως αναφέρει η δικηγόρος Χριστιάννα Λούπα, τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, σε σύνολο 1.071 αποφάσεων, μόνο μία βρέθηκε να αντίκειται στο σύνταγμα.
Και μεγάλη μερίδα του νομικού κόσμου, όμως, χαρακτηρίζει τη σαρία ως «μαύρη τρύπα» στον ευρωπαϊκό νομικό πολιτισμό, καθώς τα όσα προβλέπει για θέματα όπως ο γάμος, το διαζύγιο, η διατροφή, η κηδεμονία, η ισλαμική διαθήκη κ.ά. αντίκεινται στο άρθρο 12 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, αλλά και στο άρθρο 116 του ελληνικού συντάγματος, το οποίο προβλέπει ότι «το κράτος μεριμνά για την άρση των ανισοτήτων που υφίστανται στην πράξη, ιδίως σε βάρος των γυναικών».
Την ευθύνη της επεξεργασίας του νομοσχεδίου έχει το γραφείο του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Θ. Πάγκαλου, με τη συμμετοχή εμπειρογνωμόνων από τα υπουργεία Εξωτερικών, Εσωτερικών, Παιδείας και Δικαιοσύνης.
Οι Θρακιώτες (και φαντάζομαι και οι υπόλοιποι Έλληνες) σημειώνουμε την διαλυτική πολιτική της κυβέρνησης Παπανδρέου, εις βάρος της πατρίδας μας. Εάν η κυβερνητική πολιτική αποσκοπεί στην κερδοφορία ψήφων για τις εκλογές (όποτε αυτές γίνουν), τότε κάποιος πρέπει να πει στον κύριο Παπανδρέου πως οι ψήφοι του στην Θράκη θα είναι αποκλειστικά του τουρκικού προξενείου και όχι Ελλήνων πολιτών. Κι αυτό, επειδή με επαίσχυντες αποφάσεις και επικίνδυνα κατάπτυστα νομοθετήματα αυτού του είδους ο κύριος Παπανδρέου και η παρέα του δεν εκπροσωπούν ούτε κατ' ελάχιστο όσους αισθάνονται Έλληνες και αγαπούν την πατρίδα τους. Εξαιρούνται εκείνοι οι κρατικοδίαιτοι, τα κομματόσκυλα και λοιποί περιφερόμενοι των εξουσιών, που θα ψήφιζαν μέχρι και υπέρ της κατάργησης του Ελληνικού κράτους, εάν κάποιος τους πλήρωνε καλά ή τους "τακτοποιούσε" στο δημόσιο...
- Σε τι αποσκοπεί αυτή η.... παγκόσμια πρωτοτυπία που προσπαθεί να επιβάλει η παράνομη κυβέρνηση Παπανδρέου;
- Δεν μπορούν να αντιληφθούν οι σφουγγοκωλάριοι των Αθηνών πως τέτοιου είδους αποφάσεις συντείνουν στην δημιουργία αρνητικών εντυπώσεων για την Ελληνικότητα της Θράκης;
- Δεν μπορούν οι καρεκλοκένταυροι αμφιβόλου ικανότητας να κατανοήσουν πως οι λάθος αποφάσεις τους δημιουργούν μείζονα εθνικά ζητήματα χωρίς να υφίσταται κανένας απολύτως λόγος;
- Επειδή η κοινή λογική αποκαλύπτει τον παραλογισμό της κυβέρνησης Παπανδρέου σε οτιδήποτε αγγίζει την Θράκη, μήπως θα έπρεπε να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πως υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να εκτελείται συγκεκριμένο σχέδιο για να ικανοποιηθεί η ιδεοληψία του πρωθυπουργού γύρω από το μη εθνικό κράτος και προς την κατεύθυνση της πολυπολιτισμικότητας που έχει ήδη αποτύχει στην Ευρώπη;
Οι μουφτήδες πάντως δεν εκλέγονται πουθενά αλλού στον κόσμο, καθώς ως πνευματικοί ηγέτες αλλά και δικαστές διορίζονται και μισθοδοτούνται από το Δημόσιο, ενώ ακόμα και στην Τουρκία η εκλογή τους καταργήθηκε ήδη από το 1926!
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η ανάδειξη των θρησκευτικών και δικαστικών λειτουργών (των μουφτήδων) της μουσουλμανικής μειονότητας παύει να γίνεται με διορισμό από το κράτος, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα, κάτι που προανήγγειλε προ μηνός και ο Γ. Παπανδρέου από το χωριό Δημάριο της Ξάνθης.
Ωστόσο, η ανάδειξη αυτή δεν θα γίνεται με απευθείας εκλογή από τους ψηφοφόρους, όπως ζητεί επίμονα η Τουρκία και επανέλαβε πρόσφατα ο ίδιος ο Τ. Ερντογάν, αλλά έμμεσα, μέσω ενός εκλεκτορικού σώματος («επιτροπής επιλογής») 40-50 ιμάμηδων-θεολόγων, το οποίο θα προέρχεται από μια ευρύτερη λίστα υποψηφιοτήτων που θα υποβάλλονται στην περιφέρεια. Το αποτέλεσμα της εκλογής θα επικυρώνεται από το υπουργείο Παιδείας και στη συνέχεια θα εκδίδεται προεδρικό διάταγμα. Η θητεία των τριών μουφτήδων, Ξάνθης, Κομοτηνής και Εβρου, θα είναι πενταετής.
Σήμερα, πάντως, οι μουφτήδες δεν εκλέγονται πουθενά στον κόσμο, καθώς ως πνευματικοί ηγέτες αλλά και δικαστές διορίζονται και μισθοδοτούνται από το Δημόσιο, ενώ και στην Τουρκία η εκλογή τους καταργήθηκε ήδη από το 1926. Το ίδιο ισχύει και για τη σαρία, δηλαδή τον ιερατικό νόμο, η οποία σε ολόκληρη την Ευρώπη εφαρμόζεται μόνο στη Θράκη, δηλαδή σε ένα τμήμα της ελληνικής επικράτειας, όπως και στις ισλαμικές χώρες. Η τελευταία χώρα που την κατήργησε ήταν το 2001 η Γαλλία, η οποία αναίρεσε τη δικαιοδοτική αρμοδιότητα του γάλλου μουφτή στο νησί Μαγιό του Ειρηνικού.
Ο μουφτής, εκτός των θρησκευτικών του καθηκόντων, έχει και δικαστικά, που αφορούν κυρίως το κληρονομικό και οικογενειακό δίκαιο. Στο σημείο αυτό το νομοσχέδιο, σύμφωνα με πληροφορίες, προφανώς για λόγους ισορροπιών (και πιέσεων της Αγκυρας για αμοιβαιότητα με τα θέματα του πατριαρχείου) δεν κάνει το βήμα να καταργήσει τη σαρία, αλλά διατηρεί τον έλεγχο των δικαστικών αποφάσεων των μουφτήδων είτε από νομικούς συμβούλους της μουφτείας είτε από το Πρωτοδικείο. Στο παρελθόν, πάντως, η εμπειρία έχει δείξει ότι ο έλεγχος αυτός είναι μόνο τυπικός, αφού, όπως αναφέρει η δικηγόρος Χριστιάννα Λούπα, τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, σε σύνολο 1.071 αποφάσεων, μόνο μία βρέθηκε να αντίκειται στο σύνταγμα.
Και μεγάλη μερίδα του νομικού κόσμου, όμως, χαρακτηρίζει τη σαρία ως «μαύρη τρύπα» στον ευρωπαϊκό νομικό πολιτισμό, καθώς τα όσα προβλέπει για θέματα όπως ο γάμος, το διαζύγιο, η διατροφή, η κηδεμονία, η ισλαμική διαθήκη κ.ά. αντίκεινται στο άρθρο 12 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, αλλά και στο άρθρο 116 του ελληνικού συντάγματος, το οποίο προβλέπει ότι «το κράτος μεριμνά για την άρση των ανισοτήτων που υφίστανται στην πράξη, ιδίως σε βάρος των γυναικών».
Την ευθύνη της επεξεργασίας του νομοσχεδίου έχει το γραφείο του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Θ. Πάγκαλου, με τη συμμετοχή εμπειρογνωμόνων από τα υπουργεία Εξωτερικών, Εσωτερικών, Παιδείας και Δικαιοσύνης.
Οι Θρακιώτες (και φαντάζομαι και οι υπόλοιποι Έλληνες) σημειώνουμε την διαλυτική πολιτική της κυβέρνησης Παπανδρέου, εις βάρος της πατρίδας μας. Εάν η κυβερνητική πολιτική αποσκοπεί στην κερδοφορία ψήφων για τις εκλογές (όποτε αυτές γίνουν), τότε κάποιος πρέπει να πει στον κύριο Παπανδρέου πως οι ψήφοι του στην Θράκη θα είναι αποκλειστικά του τουρκικού προξενείου και όχι Ελλήνων πολιτών. Κι αυτό, επειδή με επαίσχυντες αποφάσεις και επικίνδυνα κατάπτυστα νομοθετήματα αυτού του είδους ο κύριος Παπανδρέου και η παρέα του δεν εκπροσωπούν ούτε κατ' ελάχιστο όσους αισθάνονται Έλληνες και αγαπούν την πατρίδα τους. Εξαιρούνται εκείνοι οι κρατικοδίαιτοι, τα κομματόσκυλα και λοιποί περιφερόμενοι των εξουσιών, που θα ψήφιζαν μέχρι και υπέρ της κατάργησης του Ελληνικού κράτους, εάν κάποιος τους πλήρωνε καλά ή τους "τακτοποιούσε" στο δημόσιο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου